luni, 3 iunie 2013

Hercules Maraton 2013 - impresii din punctul de control de la Dobraia

Si a fost si Hercules Maraton, a 4-a editie, 1 iunie 2013. Locatie a fost clasica, adica Valea Cernei, mai sus de Baile Herculane, pe la kilometrul 12, acolo unde este Pensiunea Dumbrava.

Biserica de la Dobraia si Virful Arjana, Muntii Cernei
 La Dobraia - biserica


Noi am fost in punctul de control de la bisericuta de la Dobraia, pe acolo a trecut urcarea de la maraton, apoi au trecut concurentii de la semi-maraton in coborirea spre sosire si apoi au trecut cei de la maraton spre sosire.

Asa ca avut parte de o jumatate de zi in aer curat si peisaj fain cu flori galbene. Din cauza ca noi am avut de inregistrat atatia concurenti, am avut o idee buna sa pozez pe fiecare, au fost momente cand ne-am uitat la poze ca sa vedem numerele (veneau cate 10 odata, numerele erau prinse si la spate, erau uneori sub haine sau in lateral pe picior).

Valea Cernei vazuta de la Dobraia
Valea Cernei vazuta de la Dobraia

Asa ca am o gramada de poze, vedeti aici, daca doriti vreuna anume la dimensiunea originala, dati-me de stire in comentarii si va trimit poza. Gratis + TVA :)

  https://picasaweb.google.com/103350800255795564411/HerculesMaraton2013DobraiaRomania?authuser=0&feat=directlink

A, si un filmulet cu o coloana sonora pe masura :P


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu